DOPRAVA ZDARMA | OBJEDNÁVKY V CELKOVÉ HODNOTĚ NAD 1900 KČ POSÍLÁME ZDARMA!

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. (odstoupení od kupní smlouvy). Pokud se rozhodnete pro dostoupení od smlouvy ve ti denní lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.  

 

Jak postupovat

  • Nejprve na email info@rutilans.cz zašlete rozhodnutí o odstoupení od smlouvy (formulář) a přiložte kopii faktury.

  • Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit žádné známky opotřebení, otevření, použití, nošení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy, jakožto kupující. 

  • Je-li vrácené zboží poškozeno  porušením povinností kupujícího, máme právo uplatnit nárok na snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky. 

  • Žádáme Vás, abyste zboží odesílali včetně původního obalu. Obal sice není předmětem koupě či koupené položky, ale ulehčíte nám tím práci a potěšíte nás. (-:

Možnosti vrácení

 

Zásilkovna

Najděte si pro Vás nejvhodnější výdejní místo Zásilkovny. Zde nahlaste, že chcete odeslat balík zpět na Rutilans pomocí identifikačního čísla 94347973. Obsluha podacího místa vytiskne štítek, olepí zásilku a Vám předá potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 47 Kč bez DPH. A odečteme Vám ji od refundované částky.

Vrácení peněz

 Proběhne nejdéle do 7 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od Vás platbu přijali, nebo částku poukážeme na Váš bankovní účet. 

 

Reklamace

 

Jak postupovat 

  • Informujte nás nejprve prosím emailem na info@rutilans.cz

  • Využijte formulář pro reklamaci

  • Pokud to situace vyžaduje, požádáme Vás k odeslání reklamovaného zboží

  • Zboží odešlete jednou z možností a přiložte kopii faktury

 

Možnost odeslání

Zásilkovna 

Vyberte si jakékoli výdejní místo Zásilkovny
Nahlaste, že chcete odeslat balík pomocí identifikačního čísla 94347973. Obsluha vytiskne štítek, kterým zásilku označí a  a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 47 Kč bez DPH. Odečteme Vám ji od refundované částky

 

Poškozené nebo rozbité zboží

 

Zkontrolujte si prosím zásilku při převzetí od dopravce.

Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte. 

 

Jak postupovat

  • Pokud je zboží poškozeno, ačkoli byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve emailem na info@rutilans.cz.

  • K řádnému posouzení reklamace Vás požádáme o doložení fotografii. Bez nich nám bude reklamace ze strany přepravce automaticky zamítnuta. 

  • Požádáme Vás o jednu fotografii celkového přepravního obalu včetně manipulačních značek tak, aby byla vidět celá kartonová krabice z vnější strany včetně bočních stran. 

  • Rovněž poprosíme o fotografii uložení zboží uvnitř zásilky včetně všech použitých výplní - aby bylo zřejmé, jak bylo zboží v zásilce uloženo.

 

 

Chybná nebo nekompletní objednávka

 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat  žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy  a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Jak postupovat

Obratem nám zavolejte na 734371883 nebo napište na info@rutilans.cz